Hírek

Elérhetőségek

Szervezeti felépítés

A Polgármesteri Hivatal az alábbi szervezeti egységekre tagozódik:

  • Gazdálkodási pénzügyi feladatokat ellátó ügyintéző 3 fő
    1. Költségvetési ügyintéző: Makkainé Ládi Éva: a költségvetés előkészítésével, összeállításával, végrehajtásával kapcsolatos feladatok, állami támogatások visszaigénylése
    2. Pénzügyi ügyintéző:  Barna Erika: analitikai nyilvántartások vezetése, bérügyi nyilvántartás, könyvelés, házipénztárból kifizetések teljesítése, intézményeknél rendszeres leltározás végzése, óvodai, iskolai étkezési hozzájárulások beszedése, számlázása, bérleti díjak nyilvántartása, beszedése
    3. Adóügyi ügyintéző:Bodnárné Gulyás Zsuzsanna: adó megállapítása, kivetése, behajtása
  • Igazgatási feladatokat ellátó ügyintéző 3 fő
    1. Általános igazgatási ügyintéző: Lénártfalvi Gréta (70/459-1714) ügyiratkezelés, titkársági, munkaügyi feladatok, testületi ülés jegyzőkönyveinek készítése, statisztikák készítése
    2. Szociális, általános igazgatási ügyintéző:Varga Józsefné: rendszeres szociális ügyek, mezőgazdasági ügyek intézése, üzletek működési engedélye, telepengedélyek kiadása
    3. Gyámügyi, anyakönyvi, népesség nyilvántartási ügyintézők: Müller-Bócsi Alexandra anyakönyvi ügyek, Müller-Bócsi Alexandra: gyermekvédelmi támogatások ügyei, szociális támogatási ügyek, utca, házszámjegyzék folyamatos karbantartása
  • Település üzemeltetését, fejlesztését ellátó ügyintéző 1 fő
    1. Építési, műszaki ügyintéző: Paranainé Nagyidai Ilona (70/459-1697)

 

Egyéb kisegítő, szolgáltató tevékenységet ellátó személyek:

Karbantartók:

    1. Csoportvezető: Varga Norbert  (70/459-1719)
    2. Kőműves
    3. Festő
    4. Villanyszerelő
    5. Gépkocsivezető, anyagbeszerző

Kisegítő személyzet:

    1. Hivatalsegéd: Szatmáriné Dobsi Zsuzsanna