A Polgármesteri Hivatal az alábbi szervezeti egységekre tagozódik:
- Gazdálkodási pénzügyi feladatokat ellátó ügyintéző 3 fő
- Költségvetési ügyintéző: Makkainé Ládi Éva: a költségvetés előkészítésével, összeállításával, végrehajtásával kapcsolatos feladatok, állami támogatások visszaigénylése
- Pénzügyi ügyintéző: Barna Erika: analitikai nyilvántartások vezetése, bérügyi nyilvántartás, könyvelés, házipénztárból kifizetések teljesítése, intézményeknél rendszeres leltározás végzése, óvodai, iskolai étkezési hozzájárulások beszedése, számlázása, bérleti díjak nyilvántartása, beszedése
- Adóügyi ügyintéző:Bodnárné Gulyás Zsuzsanna: adó megállapítása, kivetése, behajtása
- Igazgatási feladatokat ellátó ügyintéző 3 fő
- Általános igazgatási ügyintéző: Lénártfalvi Gréta (70/459-1714) ügyiratkezelés, titkársági, munkaügyi feladatok, testületi ülés jegyzőkönyveinek készítése, statisztikák készítése
- Szociális, általános igazgatási ügyintéző:Varga Józsefné: rendszeres szociális ügyek, mezőgazdasági ügyek intézése, üzletek működési engedélye, telepengedélyek kiadása
- Gyámügyi, anyakönyvi, népesség nyilvántartási ügyintézők: Müller-Bócsi Alexandra anyakönyvi ügyek, Müller-Bócsi Alexandra: gyermekvédelmi támogatások ügyei, szociális támogatási ügyek, utca, házszámjegyzék folyamatos karbantartása
- Település üzemeltetését, fejlesztését ellátó ügyintéző 1 fő
- Építési, műszaki ügyintéző: Paranainé Nagyidai Ilona (70/459-1697)
Egyéb kisegítő, szolgáltató tevékenységet ellátó személyek:
Karbantartók:
-
- Csoportvezető: Varga Norbert (70/459-1719)
- Kőműves
- Festő
- Villanyszerelő
- Gépkocsivezető, anyagbeszerző
Kisegítő személyzet:
-
- Hivatalsegéd: Szatmáriné Dobsi Zsuzsanna